Szabadidő magazin - Új ízvariáns
Szabadidő magazin

Új ízvariáns

2020. február 23. 20:12 |

A csokoládé választékban

 

 

Megszokhattuk már, hogy minden évben új prémium csokoládé variánsokkal lepi meg a magyar fogyasztókat a Nestlé. Így került két évvel ezelőtt a boltok polcaira a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készült KITKAT Ruby, vagy tavaly a japán Matcha tea ízesítésű, zöld színű KITKAT. A 2020-as év újdonsága az egyedülálló KITKAT Gold, amely Európában először Magyarországon elérhető.

 

 

Az új KITKAT Gold nem csupán stílusos, arany csomagolása miatt különleges, hanem a szeletes csokoládé kategóriában egyedülálló ízvariánsa miatt is, amelyet a bevonatot alkotó fehér csokoládéba kevert karamellának köszönhet. Így a KITKAT Gold a ropogós ostya, az édes karamellás fehércsokoládé és a tejcsokoládé ízletes kombinációja. Mesterséges ízfokozókat, színezéket, tartósítószert nem tartalmaz és UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbabból készül.

 

A KITKAT Gold piacra dobásával a Nestlé a fogyasztói szokások átalakulására igyekszik választ adni, a vásárlók ugyanis folyamatosan keresik az újabbnál újabb ízeket, ám emellett fontos számukra az is, hogy az édességek különleges, egyedülálló érzetet keltsenek. E trendnek megfelelően a KITKAT Gold 2018-ban limitált kiadásként került piacra Ausztráliában és Új-Zélandon, ahol akkora sikert aratott, hogy a helyi KITKAT rajongók petíciót indítottak az ízvariáns megtartásáért. A termék népszerűsége meggyőzte a vállalatot arról, hogy bekerüljön az állandó kínálatba, majd elinduljon világhódító útjára. Így érkezett most Magyarországra is. A KITKAT új csokoládéja tökéletes választás azok számára, akik szeretik a változatosságot, és szívesen próbálnak ki új, prémium dolgokat.

A Nestlé Hungária Kft. 2018. után 2019-ben tovább növelte árbevételét, amiből oroszlánrészt, 15 milliárd forintot tett ki az exportnövekmény - mind a három hazai Nestlé gyár túlszárnyalta előző évi teljesítményét.

 Közel kétezer tonna, azaz 25 millió darab csokoládé figurát állított elő a tavalyi karácsonyi szezonra az élelmiszeripari cég diósgyőri üzeme. A termékpaletta 70 különböző termékből áll, amelyek tíz különböző márkanéven kerülnek a boltok polcaira. A tavalyi évet a megújult receptúra (6 százalékkal kevesebb cukor és kétszer több protein) alapján készülő SMARTIES márka uralta: a teljes gyártási mennyiség 55 százalékát ez a termék tette ki. A Diósgyőrön készülő édességek 90 százaléka a külpiacokon talált vevőre. A legnépszerűbbnek számító mikulás figurákat 19 országban, míg a többi karácsonyi terméket immár 23 országban lehetett megvásárolni. A magyar csokoládé figura üzem termelési volumene 2019-ben 11 százalékkal, exportjának mennyisége pedig 13 százalékkal nőtt és elérte az 1700 tonnát. Diósgyőrben már gőzerővel készülnek a húsvéti ünnepekre, tavaly novemberben és decemberben 400-450 ember dolgozott az ajándékba szánt csokoládé figurák előállításán.

 

Fotósarok