Szabadidő magazin - Étkezési szokásaink
Szabadidő magazin

Étkezési szokásaink

2018. november 7. 17:25 |

Asztalhoz! Új utakon a házhoz szállítás

Közel 100 étteremmel áll szerződéses viszonyban és mintegy 200 futárt foglalkoztat Magyarországon az újgenerációs ételrendelő szolgáltatás, a nemzetközi porondon is sikeres finnországi központú gasztrotech vállalkozás, a WOLT. A mobilapplikációból kinyerhető statisztikák segítségével izgalmas információkat tudhatunk meg étkezési és rendelési szokásainkról is.

 

 

 

Bár a családdal eltöltött hosszú hétvégeken – a hagyományos hétvégékkel ellentétben - a legtöbben az otthoni ízekre, például a nagyi húslevesére szavaznak, egy újabb átlagos hétköznapon sokan döntenek úgy, hogy a minőségből nem engednek, ugyanakkor a finom falatokhoz gyorsan szeretnének hozzájutni bárhol is tartózkodnak. Ehhez ma már többezren választják a WOLT-ot.

A legkedveltebb házhoz szállított étel a pizza, második a gyros, harmadik pedig a Quasadilla. A WOLT felhasználói nyitottak a nemzetközi ízek iránt, kedvencük a Sushi, amit a Pho leves és a Falafel követ.

Az ételkiszállítás csúcsideje a 11:00-13:30, 17:30-21:00 közötti időszak, a hét napjai közül leginkább pénteken döntünk úgy, hogy főzés, vásárlás vagy beülés helyett inkább rendelünk valamit.

A WOLT nem egyszerű étel házhoz szállító szolgáltatás, hiszen futáraik olyan éttermekbe is eljutnak, amelyek korábban nem rendelkeznek saját futár kapacitással és olyan helyekre és alkalmakra is kérhető a kézbesítés, mint egy pad a Margitszigeten, egy álló autó vagy éppen egy parkban megrendezett piknik.

A felhasználók a rendelést lebonyolító mobilapplikáció segítségével azonos időben követhetik nyomon, mikor indult el a futár kedvenc hamburgerükkel, hol jár éppen csirkés cézársalátájuk, illetve melyik pillanatban érkezik meg a ropogós tésztájú pizzakülönlegesség, mikor kell szólni a családnak, hogy: „Asztalhoz!” Az applikáció arra is lehetőséget ad, hogy a kiszállítás ideje alatt a rendelést módosítsuk, pontosítsuk. Szintén egyedülálló, hogy a WOLT ügyfélszolgálatával chaten lehet felvenni a kapcsolatot, ahol azonnali segítséget kapunk, nem kell várni arra, hogy felszabaduljon egy operátor.

A WOLT közel 200 futára kerékpárral, motorral vagy autóval közlekedik a rendeléseket olyan módon juttatják el a felhasználóhoz, hogy az a szállítás szempontjából a legoptimálisabb legyen.

De nem csak a felhasználók életét könnyíti meg az applikáció. A rugalmas felületen a partner éttermek szabadon szerkeszthetik, változtathatják kínálatukat. Értékesítési stratégiájukat pedig az is segíti, hogy folyamatosan nyomon követhető statisztikák érhetők el az eladásokról, miközben nincs szükség beruházásra sem, hiszen az ételszállító futárokat a WOLT biztosítja.

 

Fotósarok