Szabadidő magazin - A márka ismét fehér színbe öltözik
Szabadidő magazin

A márka ismét fehér színbe öltözik

2010. január 28. 18:58 |

Dove kampány indul

A Dove sajtótájékoztatón rendhagyó módón a résztvevők is fehér öltözékben jelentek meg, abból az alkalomból, hogy a Dove termékek is újból fehér színt öltenek.

Prasch Alexandra  regionális márkamenedzser a kezdeti időkre utalt vissza, mikor 1957-ben elöször került a piacra a Dove szappan, a hidratálás szibólumaként. 2010 elejétől a külső és belső hidratálás fontosságát hangsúlyozó kampányt indítanak.

 A cél, hogy felhívják  a figyelmet a rendszeres folyadékfogyasztás, illetve a testi és lelki egyensúly megteremtésének fontosságára.

 

dr. Révész Klaudia bőrgyógyász  a napi rendszeres folyadék-utánpótlás és a bőr nedvességtartalmának megőrzése közötti fontos összefüggésre hívta fel a figyelmet.

 

A testünk mintegy 70 százalékát víz alkotja. Amennyiben nem fordítunk kellő figyelmet a megfelelő folyadék-bevitelre – az ajánlott napi mennyiség legalább 2-3 liter – hamarosan szembesülhetünk a kiszáradás tüneteinek valamelyikével, melyek a fáradékonyság, az émelygés és a fejfájás lehetnek.. A megfelelő folyadék-bevitel révén fenntartható a bőr hidratáltsága. „Ahogyan a testünk, úgy a bőrünk is jelzi a nedvességtartalom csökkenését: az apró ráncok, barázdák elmélyülnek, a bőr öregedése felgyorsul, a bőr megereszkedik és elveszíti rugalmasságát. Az elsődleges védekező-rendszerünk egészségét megóvhatjuk a hidratáló összetevőkben gazdag termékek használatával.” 

Bőrünk tükrözi egészségünk állapotát,  a hidratált és fiatalos bőrrel fokozzuk a vitalitás érzetét.

 A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. A Dove vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk. A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.

 

A bőrápolás és a hidratálás nélkülözhetetlenségét hangsúlyozandó, a Dove valamennyi tusfürdőjét újból fehér színbe öltözteti – a ProAge termékek kivételével. A váltással párhuzamosan bővíti a ’Go fresh’ termékcsaládját az új, citrom és gránátalma illatú tusfürdővel.

 

Az Unilever Magyarországon

Az Unilever küldetése a Vitalitás. A vállalat világszerte azért dolgozik, hogy az emberek jól érezzék magukat a bőrükben, és teljesebb életet élhessenek.

Naponta 160 millió alkalommal valahol valaki Unilever terméket választ. A vállalat a világ egyik legjelentősebb márkás fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, amely 98 országban mintegy 300 ezer embert foglalkoztat. A cég világszerte több mint 400 márkával van jelen az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán.

A 120 éve működő Unilever hazai leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a csehországi, a szlovákiai, a szlovéniai, a horvátországi és a boszniai vállalatokkal együtt a Közép-Európa Régió cégcsoport része, budapesti központtal. Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartásvegyipari és Kozmetikai Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral. A cég árbevétele 2008-ban elérte a 76 milliárd forintot. Az Unilever Magyarország Kft. 450 munkavállalót foglalkoztat. A gyárakkal együtt az Unilever dolgozóinak száma Magyarországon 970 fő.

Az Unilever főbb tevékenységei Magyarországon:

  • jégkrémek gyártása és forgalmazása
  • margarin forgalmazása
  • mustár, ketchup, majonéz forgalmazása
  • levesporok és ételízesítők gyártása és forgalmazása
  • tisztítószerek gyártása és forgalmazása
  • testápolószerek gyártása és forgalmazása

Az Unilever Magyarországon forgalmazott márkái:

Élelmiszer üzletágban:

Knorr, Delikát8, Bertolli, Flora, Globus, Rama, Delma, Lipton

Háztartásvegyipari- és kozmetikai üzletágban:

Cif, Domestos, Dove, Sunsilk, Lux, Signal, Amodent, Coccolino, Baba, Axe, Rexona

Jégkrém üzletágban:

Algida, Magnum, Carte D’Or, Krémkönnyű

Fotósarok