Ringier éves beszámoló
2009. május 17. 18:11 |
A svájci cég vezetői kimagasló eredményekről számoltak be.Előtérben az on-line kiadások. A növekedés motorja Kina és Vietnam piaca.
A Ringier Kiadó vezetői a 2008-as év üzleti eredményeit ismertetve jelentős növekedésről számoltak be. A cég a digitális média területén könyvelt el sikereket. A növekedés motorja Kína és Vietnam .A Ringier Magyarország igazgatója kiemelte a különböző szervezetek, alapítványok támogatásának fontosságát..
Christian Unger, a Ringier Csoport elnök–vezérigazgatója sajtótájékoztatón számolt be a Ringier Kiadóvállalat 2008. évi eredményeiről.
Ezt követően Mihók Attila, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója tekintette át az előző évi eredményeket és a jövőbeli terveket.
Bemutatta azt amátrixezetet, amely négy divízióra osztotta a Ringier portfolióját, a Bulvár, a Sport, a Női és az Ifjúsági divíziókra.
Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, hogy közel az összes brand megújult az elmúlt évben, a Blikk és a Blikk Nők sikeres megújulását.
A Népszabadsággal kapcsolatban az online és az offline integrált szerkesztőség kialakításának fontosságára hívta fel a figyelmet. A 2008-as évben a MediaLog a szervezeti átalakításoknak és az új vezérigazgatónak köszönhetően pozitív eredménnyel zárt az utolsó negyedévben.
A 2008-as évben a Ringier Magyarország jelentős társadalmi szerepeket vállalt fel, melyet a kiadó a Ringier CSR stratégiája alapján valósított meg. Ebben fontos szerepet játszik a különböző szervezetek, alapítványok támogatása (Bátor Tábor, Heim Pál Gyermekkórház, Nemzetközi Gyermekmentő), a saját kezdeményezésű adományozási program, valamint a globális környezetvédelmi és társadalmi kampányok, és a munkatársak hiteles és teljes körű tájékoztatása.
Mihók Attila a 2009-es évvel kapcsolatban hangsúlyozta a meglévő tartalmak folyamatos megújulásának fontosságát, melyek új csatornákon keresztül kerülnek a közönség elé, mint a Nemzeti Sport Magazin és a Blikk Nők Konyha elindítása.
Folyamatos online fejlesztések és új online platformok megjelenése jellemzi a Ringier portfoliót 2009-ben. Ennek legközelebbi megvalósulása 2009 május közepén az új Ringier ifjúsági portál.
A Ringier Kiadó 2009-ben is nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, különös tekintettel a KAPOCS-program (Karácsonyi Adomány Program Családoknak) folytatására, a kiemelt támogatottakra, valamint a környezetvédelemre.
A 2009-es évben a Ringier Kiadó egyik fontos eseménye a költözés lesz, melynek keretében integrált szerkesztőségek, newsroom-ok kerülnek kialakításra. A nagyobb, jobban használható irodai terület inspirálóbb környezetet nyújt majd a munkavállalók számára.
A sajtótájékoztatón jelen volt még Martin Werfeli, a Ringier Elnöki Tanácsának tagja, Marco Castellaneta, a Ringier Svájc kommunikációs igazgatója, valamint a Ringier Kiadó Kft., a Népszabadság Zrt., a Ringier Print és a MediaLog Zrt. vezetősége.